7. října 2016

Jedu na červené ...

... na červené vlně :-)
Po paprice jsem si dala nášup červené řepy.
Je pravda, že u nás jí sním nejvíc já, ale věřím, že děti do toho dorostou :-)

Tuhle jsem pekla a pak likvidovala jen já sama, ale ještě jí kus mám a ta půjde určitě do něčeho sladkého ;-)

K obědu jsem si udělala salát s mozzarelou.




Nakrájela jsem na plátky řepu i mozzarelu, zakapala balsamikem a olivovým olejem a navrch jsem ještě přidala na sucho na pánvi opražené dýňové semínka a trochu toho pečeného česneku. 
S celozrnným chlebíkem je to naprostá bomba!

Recept na pečenou řepu:

červená řepa
česnek
olivový olej
balsamikový ocet
majoránka
sůl
pepř

Omytou řepu nakrájím na větší díly, naskládám na dvojitý alobal, přidám neloupaný překrojený česnek, majoránku, sůl, pepř. Zaliji olivovým olejem a lehce balsamikovým octem.
Alobal důkladně uzavřu, vrchní přehyb zahýbám aspoň na dvakrát a řádně založit i kraje. Pokud někde protrhnete dírku, tak dát další vrstvu alobalu, ať neutíká pára a pěkně se to peče. Vkládám do rozehřáté trouby na 200°C a peču asi 1,5 hodiny.
Upečená řepa jde lehce sloupnout ze slupky, není potřeba ji předem okrajovat!

Jednoduchý recept, který jsem před pár lety objevila na TU a je luxusní. 


krom majoránky jsem dala i tymián :-)






Tak toto byla má včerejší zábava, teda mimo umývání oken, praní záclon a čištění topení. Tímto prohlašuji topnou sezonu za zahájenou!

Večer jsem ještě pekla jablkový crumble, podle úžasného receptu, ale snědl se rychleji, než byl zachycen fotoaparátem :-) Ještě jednou zopakuji a pak se podělím i o recept.  

Přeji hezký večer!

Jarka







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.