19. října 2016

Hodiny

Koupila jsem si hodiny, moc se mi líbila velikost a ručičky.
Měla jsem v úmyslu (tedy pořád ještě mám) je předělat do nového. 
Hned jsem si je pověsila v kuchyni. Ne, že by se mi nelíbil ten motiv, levandule mám ráda, ale normálně bych si je nepořídila.
Jenž oni se na tu zeď tak báječně hodí :-)
Pěkně k nim sedí ta naše žloutková výmalba ;-)
Původní hodiny byly obyčejné šedobílé kancelářské. Prostě hlavní je vědět kolik je hodin a design jsem neřešila. 

Ale takto tady určitě zůstanou a proměna bude fakt až do nového :-)

nekup to za 130,- Kč
Odněkud přiletěl drak a mají ho sousedi na stromě a dlouhý ocas je namotaný na našem ořechu, tak na něj už dva dny koukám, jak tam poletuje :-)



A ještě můj nový účes. 


Jen takových pár maličkostí ze života. 

Ještě stále mám Sebíka doma, myslela jsem, že dnes už půjde do školky a on se tak těší, ale zdraví je přednější. Takže si to spolu užijeme až do konce týdne.
Přeji všem krásný den i když je trochu zamračený :-)

Jarka

4 komentáře:

Děkuji za Vaše milé komentáře.