24. října 2016

Podzimní Mikulov

Jen hodinka v Mikulově. 
Stihla jsem si dát kávičku v kavárně a pak zaskočit do parku u zámku.


Ten krásný vzduch, ty nádherné barvy. To byl relax, to jsem přesně potřebovala. 
Tak pojďte na malou prohlídku :-)






















Foceno pouze mobilem :-)

Jarka

8 komentářů:

  1. achhh... to je nádhera! :) Já netuším proč, ale celý Mikulov mě z nějakého nejasného důvodu až magicky přitahuje...

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Tam jsem už taky dlouho nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, idem pozrieť do mapy kde to je.... Tá obrastená socha, pekný záber sa podaril.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Mikulov znám jen v létě, je nádherný v podzimních barvách.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za milé komentáře, jsem ráda, že sem vás potěšila. Škoda jen, že jsem neměla sebou foťák a bylo to jen mobilem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mikulov je nádhernej, pěkně jsi to zastihla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.