26. srpna 2016

Muffiny se švestkama

Objevila jsem dnes na jednom zahraničním blogu a hned jsem je musela vyzkoušet.
Měla jsem ještě posledních pár kousků švestek a bylo by škoda je nechat zkazit :-)


Recept je opět velmi jednoduchý, mám takové nejradši ;-)
Udělala jsem opět malou změnu, jak už to poslední dobou mám, ale řekněte mi, kdo se nesnaží žít trochu zdravěji?




280 g hladké mouky
2 vejce
125 ml oleje
60 g BIO kokosového cukru (v původním receptu je 110 g cukru krystalu)
2 ČL prášku do pečiva
250 ml bílého jogurtu

Dobře promíchat a přidat na kostky nakrájené, vyzrálé švestky (8-10 kusů). Opět zamíchat a plnit košíčky. 
Pečeno ve vyhřáté troubě na 180 °C asi 25 minut. 

Jsou jemné, voňavé po švestkách a lehoučké. Kdo by je nemiloval? :-)
Původní recept ZDE.


Čeká nás náročný, teplý a slunečný víkend. Jedeme zítra na celý den do Moravské Třebové na letecký den. Už teď přemýšlím, co v tom počasí všechno musím vzít sebou. 

Tak užívejte slunečních dní, já letím chystat ;-)

Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.