29. srpna 2016

Zahradní párty

Včera byla zahradní párty. Postavili jsme znovu stan, k tomu skákací hrad a nesmělo chybět grilování :-)
Počasí naprosto luxusní, děcka se vyřádily, my jsme hlavně pojedli a popili. 
Táta měl narozeniny (kulatiny), tak jsem mu udělala dort, aby byla ta správná sladká tečka :-)


A hlavně, tuhle sladkou tečku si může dopřát ve velkém ;-)




Navečer jsme to vzali ještě přes cukrárnu na kafčo a zmrzlinku a za tmy jsme se vraceli domů :-D

Parádní ukončení prázdnin!

nespokojená s vlastní fotkou, ale přesto ji sem dám ;-)


taky vypadá i oslavenec velmi spokojeně :-)
Jestli má někdo chuť na dortovou rychlovku, tak tady je recept:
2 balíčky Bebe sušenek, rozdrcených
rozpuštěné máslo (asi 1/4 kostky)

Promíchat, musí tvořit hrudky jako při dělání posypky. Natlačit na dno dortové formy, já jsem použila dno sklenice. A dát vychladit do lednice aspoň na půl hodiny.

Mezitím jsem si připravila směs:
2 polotučné tvarohy
2 velké jogurty
vanilkový cukr
2 želatinové ztužovače

Rozmíchat tvarohy s jogurty, lehce dosladit vanilkovým cukrem a podle návodu smíchat se ztužovačem. Ihned nalít na připravený sušenkový základ a dát vychladit. 
Nakonec podle chuti a možností nazdobit. Já jsem dala jahody a čokoládu 80%.

další úžasná zábava mimo skákání na nafouklém hradu, je nechat se jím při vypouštění zavalit :-D

Tento vychlazený dort je při tak parném počasí velmi osvěžující :-)
Dáte si?



Jarka





9 komentářů:

  1. Tak to by som si dala. Určite.... Mňamka...

    OdpovědětVymazat
  2. Áno, aj keď(nezabúdaj!) som bezlepková, takže susedôčka, skôr by som si užívala vône od teba a ten srdiečkový prúd...
    Si tam ako poberťiačka!Len s tým môžeš byť nespokojná:-)
    Tata vám schudol!!
    Pa:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, puberťačka jedna, bláznivá :-))
      Bezlepek by jsme upravili odebráním spodní sušenkové vrstvy a navrch by jsme přidali ovoce ;-)
      Táta je jako za mlada, dietka mu svědčí.

      Vymazat
  3. Báječný dort!Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám všem děkuji za chválu, dortík se snědl do posledního drobečku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, ten dort je naprosto parádní :-) . Já také peču v létě dorty s ovocem, ty k tomu tak nějak patří a hlavně když je teplo, tak ani nemám takovou chuť na máslové krémy :-) . Vloni dcera slavila 10. narozeniny, tak si pozvala kamarádky a já jsem jim připravila občerstvení, půjčili jsme skákací hrad a ozvučení , tak si holky oslavu užily a dcera říkala, že by stejnou oslavu chtěla i letos :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.