1. června 2015

Tvarohové kuličky s jahodovým přelivem

Mňam!
Protože se nám naplno rozjela sezóna jahod, tak teď doma bude plno jídla a dobrůtek z nich. 
Krom samotného mlsání čerstvých jahod, jsem už stihla udělat tvarohové kuličky s jahodami. 
S přibýváním plodů ještě přijdou nějaké skleničky domácí marmelády a sirupu, který každý rok dělávám. 
Tvarohové kuličky už jsme dělali několikrát, ale nikdy nebyly tak luxusní, vždy jsem je měla tvrdé jako "pinpongové míčky" :-). Jedlé sice byly, ale není to ono.



Tak tyhle takové nejsou! :-)

Recept na jednoduché těsto: 
2 kostky tvarohu
 80 g dětské krupice
 50 g jemné prosáté strouhanky
  2 vejce

 Vše smíchám a vytvaruji malé kuličky, které vařím v osolené vodě. Vařím ještě asi minutku po tom co vyplavou nahoru. 

A jahodový přeliv jsem chtěla nevařený, tak jsem si smíchala hnědý cukr s troškou vody a na teflonce lehce zpěnila na karamel a nalila do misky s jahodami, které jsem vidličkou rozmačkala a rozmíchala. 
To je vše, pochoutka byla na světě.





samotné jahody se karamelem budou také lepší než jen s moučkovým cukrem ;-)


Ještě jednou k tomu můžu dodat, že mňammmmm! Dobrou chuť!

 Má někdo ještě nějaký dobrý recept s jahůdkama na vyzkoušení? Klidně mi ho napište, ráda vyzkouším.

Ještě jahodový koktejl, to bude taky parádička :-)

PS: Dnes je Mezinárodní den dětí, tak přeji vše nejlepší a rodičům pevné nervy (dnes je rodičák a mám hrůzu, co na mě čeká ve škole za překvapení).
Hezký den!


Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.