5. prosince 2015

Naše čertice

Naše Týna měla jít za čertici s bandou holek, ale nějak se to přeplánovalo a přeorganizovalo. Vlastně mi ve dvě odpoledne oznámila, že půjde, ale nemá si co oblíct! A ve čtyři mají sraz :-)

No přece nebudu kazit radost praštěné puberťačce!

Začala jsem řešit kožich, ten jsme nenašli, možná jsem ho při nějakém velkém úklidu vyhodila :-)
Pak rohy, na pinterestu jsem viděla návod jak je udělat, a tak jsem to musela zaonačit podle možností CO DŮM DAL :-)
Na silnou čelenku jsme přilepili plastové kelímky co máme v koupelně na kartáčky :-)
Přilepila jsem izolepou papírový kornout a celý zpevnila lepící páskou. Protože jsem neměla černou, tak jsem omotala černou smršťovací folií. Konce zajistila znovu kousky izolepy.
Místo kožichu jsme vzali starý tátův kabát, zapli ob knoflík. Přepásali starým řetězem, do kapes a do bot nacpali slámu :-)
Měla ještě svůj starý rolák, měl hodně dlouhé rukávy a tam jsem prostřihla dírku na palec a mezi prsty zašila, aby vznikla rukavice bez prstů.
Začernila obličej a ruce, pořádně zacuchala vlasy a zamaskovala čelenku.
Příště ještě pořešíme vidle a pytel na zlobivé děti :-)







Tak co na to říkáte?
Za málo peněz hodně muziky?

Jarka

4 komentáře:

  1. No teda, stopercentná !
    Potom keď sa umyje :-), nechá účes, oversize kabát, bude IN !!! Svedčí jej to a ty si šikula !
    Pozrela si si tie kredence, čo som ti poslala ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky až na fotkách vidím jak jí to sluší :-)
      Kredenc je úžasný, ani jsem netušila, že může být tak krásný!

      Vymazat
  2. Jarka, dcéra je super čertica, chvost mala? Pred niekoľkými rokmi som robila manželovi masku čerta. Rohy som urobila z ohnutých rožkov, tie som obalila alobalom, už neviem ako som pripevnila k čiapke. Po 5 rokoch sme mali celý byt plný malých chrobáčikov. Horko-ťažko sme našli zdroj - v jednej skrini. Bolo to ako v horore, z rožkov neostalo nič, len prázdny alobal, ešte vždy v tvare rohov. Takže poháre sú lepšia verzia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))
      Ocas jsem na poslední chvíli také přidělala. Měla jsem černou nadkolenku a tu jsem spínacím špendlíkem připla dovnitř kabátu. Takže koukal ven pod kabátem.
      Přidělávala jsem dvakrát, ještě doma si ho ušlápla :-)))

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.