1. prosince 2015

Domečky musíme mít taky ;-)

Papírový domečky už má skoro každý, tak je musíme mít taky!
Říkala jsem si, že děti (aspoň ty mladší) budou mít radost :-)
Jediné čeho se mi dostalo, byla hromada otázek.
Mami, co to děláš?
Na co to je?
Proč to tam dáváš?
Kdo to dělal?





A od manžela večer, když přišel z práce:
To stříhala Katka sama? :-D


Tak jsem si prostě udělala radost, jsem u nás doma asi největší hračička :-)

Jarka

6 komentářů:

  1. Ja mám len papierový les ! (z IKEA asi 7 rokov :-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Domečky vypadají moc hezky, asi se taky do nich pustím.
    Když jsem četla tvůj příspěvek, musela jsem se smát, u nás doma je to stejné.:-)
    Krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Mám od loňska, koupené. Nelepím, pouze postavím na parapet a za ně svíčky.Krásně to svítí skrz okýnka. Akorát můj milý říká, že to vypadá, jako když hořely Drážďany...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D hořely Drážďany? Já jsem si je malovala sama a chtěla jsem je český :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.