14. prosince 2015

Moje pracovní plochy

Mám na mysli pracovní plochu počítače. 
Měnila jsem ji podle aktuální nálady a podle  toho, jestli jsem měla nějakou zajímavou fotku, kterou jsem chtěla mít na očích. 
Ještě nedávno to byly fotky dětí a zvířátek :-)

Poslední dobou, co jsem objevila kouzlo Picasa, si dělám koláže fotek. 
Nově do nich přidávám také kalendář by Myyna, který je její autorskou kresbou a na každý měsíc jiný.

Mrkněte na posledních pár, co jsem ještě nesmazala.






Ty fotky jsou vždy aktuální a jsou milou připomínkou chvilek, které jsem si užila. 

Jarka

7 komentářů:

  1. Vau !
    Ty vieš fotiť !
    Mozaiku neviem robiť, nemá mi kto program nainštalovať !Ale chcela by som mať lepší program aj na vytvorenie blogu...
    Toho dravca si fakt zachytila ty ?
    Pekne si to zostavila, skús si meniť týmito mozaikami záhlavie blogu, ak sa ti to dá . Užili by sme si s tebou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si stáhla tento program, je zdarma a celkem jednoduchý. Zkus to: https://picasa.google.com/
      Děkuji za chválu :-)
      A nebudu vypadat schizofrenně, když budu každý měsíc měnit záhlaví? Chtěla jsem, ale zatím mě nic neutrálního, co by vypadalo zimně a ne podzimně netrklo do nosu :-D

      Vymazat
    2. Jo a Picasa používá i Monika z kopečku :-) U ní jsem se inspirovala.

      Vymazat
    3. Veď ja som sa jej už na to pýtala, ale zať mi nevedel pomôcť, skúsim tú adresu :-)
      Veď s tými sýkorkami si to tam už mohla mať, je to zimné,a nie schizo...(tú poruchu máme v záhlaví, a viacerých, u nás ! :-))
      M.A.R.K.I.mení záhlavie a je tých blogeriek viac, páči sa mi to !

      Vymazat
  2. Jarka naozaj super a dobry napad tam dat aj ten kalendar. V zahlavi teraz vlastne nemas nic len cervenu farbu s názvom ? Urcite menit záhlavia ako len budes mat casto chut. No a co ?. Aj ja by som si rada zmenila sablonu (rychlo som pouzila staru co som mala a do zahlavia dala nejake obrazky. Radsej tvorim, ako sa hrabem v pocitaci. Inak ta posledna kolaz je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, moc děkuji. Opravdu jsem právě ve fázi červené plochy s názvem :-D
      Zkusila jsem novou koláž, ale ta by mohla být zas jen do vánoc a musela bych změnit i barvu názvu blogu. Tak radši chvilku vydržím a doladím to :-)

      Vymazat
  3. Jaruško, děkuji za zmínku programu picasa. Už ho mám stáhnutý a nyní zjišťuji, co vše umí. Začala jsem vytvářet koláže v programu PicMonkey, ale Picasa je super! Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.