11. března 2015

Kuchtím a bužíruju ..

...posledních několik dní neustále něco peču, vařím, smažím, ochutnávám a konečně také piji :-)

   V neděli jsme měli k obědu domácí hamburgery a tak jsem na ně udělala bulky a ze zbylého těsta i několik rohlíků, aby bylo na pondělní ráno k snídani nebo svačině. 

   Hotové hambáče jsem nestihla ani vyfotit, jak rychle vše zmizelo.




   Pak v úterý jsem hned ráno zadělávala na chlebíček. Mám z internetu velice jednoduchý recept, který jsem si ještě sama upravila a zjednodušila. A výsledek je FAMÓZNÍ.



s luxusní křupavou kůrčičkou


   A konečně dnes jsem k obědu kromě zeleninové polívečky zadělala na bavorské vdolky, recept jsem si našla tady. Na ně jsem namázla domácí povidla, která nám dělá tchýně a kupovaného Míšu, protože jsem neměla samotný tvaroh.



to je dobrota :-)
   A ještě malý dýchánek, který jsme si s mužem udělali jako malou oslavu zapsání našeho domečku do KN :-)
   Sice bylo pondělí, ale tohle chtělo zapít!



Na zdraví ;-)


Jarka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.