16. března 2015

Bábovka


Koupila jsem si konečně servírovací stojan na dorty, ale první využití bylo na bábovku. Už jsem si na nějaký dlouho dělala zálusk.
Byl za úžasnou cenu a je k němu i poklop, takže dvojitá radost.
Je dokonalý!

Bábovečka pod ním vydržela tři dny perfektně čerstvá a neoschlá (pekla jsem ji večer a načínala se až druhý den k snídani, jinak by tak dlouho nevydržela).

Než ji vyzkouším na dortu, tak ji mám v úmyslu ještě testnout na muffinkách dnes. 




Bábovku jsem dělala podle receptu BÁBOVKA S VŮNÍ POMERANČŮ, a je perfektní, jak poklop tu vůni udržel. Vždy, když jsem jej zvedla, tak se z ní linula vůně, jako by byla právě upečená. 





Jsem rychlík a muffiny se už dopékají. Dělám tyto karamelové poprvé, tak jsem na ně zvědavá. Mají uvnitř lžičku karamelu :-). To bude mňamka! 

Karamel fakt můžu ;-)





a jsou výborné :-)

Dobrou chuť!

Jarka




1 komentář:

Děkuji za Vaše milé komentáře.