5. března 2015

Kalendář

   Na internetu se dá najít spousta zajímavých nápadů, jak si zútulnit bydlení doplňkem nebo výmalbou stěn. 
Moc ráda tyto proměny sleduji, hlavně na Pinterest. Také jsem si vytvořila svoji sbírku nápadů, které možná do budoucna využiji nebo se jen kochám. 
Při svém hledání nápadů jsem narazila také na plánovací kalendář, a protože mi většina kalendářů nevyhovuje, tak jsem se na tento nápad upnula. 
Jsem hlava děravá, a co si nenapíši, tak nevím (i v obchodě jsem bez psané nápovědy ztracená) a hlavně kdykoliv něco plánujeme, tak je to vždy velké přemýšlení, jestli už na konkrétní den nemáme něco domluvené. 

Návod jsem na netu nenašla, ale vlastně jej vůbec není potřeba, protože podle fotografie je vše na první pohled jasné :-). Malý náhled na mou inspiraci je tady.

Potom mi už stačilo přesvědčit manžela, aby mi dokoupil pár drobností, které mi doma chybí a práce mohla začít.





















Hned při vytvoření prvního listu jsem hodně políček zaplnila poznámkami a bylo mi jasné, že jich ještě spoustu bude přibývat. 
Prozatím mám kalendář připevněn na lednici na velkém silném magnetu, ale do budoucna mu najdu místo v naší nové kuchyni, na kterou se už moc těším.







Jarka ;-)

1 komentář:

  1. To není vůbec špatný tip. Já sama třeba ještě žádný kalendář na tento rok ještě nemám, tak si asi taky zkusím nějaký vyrobit. Díky za tip. Jinak zútulnění našeho bytu teď taky dost řeším. Nedávno jsme se nastěhovali a ještě to tu nemáme moc zabydlené. Máme tu akorát nějaký nábytek ze starého bytu a jinak nic moc. Určitě bych sem alespoň koupilla třeba nějaké pěkné koberce, takové ty kusové a nějaké doplňky. Myslím si, že to hodně pomůže.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.