9. března 2015

Klid...

   Občas by se hodila chvilka opravdového klidu. Mám na mysli to, když nejen, že je v bytě klid, ale také se mi za zády neděje něco tajného. 
V momentě kdy si Sebík jde hrát a je klid, tak už letím zkontrolovat, co zase vyvedl.
  
   O sezení v klidu na WC nemůže být ani řeč, protože v momentě mám u dveří kocoura, který se domáhá vstupu a za ním už klouček a ten si nejraději stoupne vedle WC a sleduje mě s úsměvem na tváři. 

V případě, že se pustím do vaření nebo umývání nádobí to drahé dítko zmizí v obýváku a vystěhuje mi půl knihovny a to jsem ráda, že netrhal listy a nenašel nikde odloženou psací potřebu (nejoblíbenější je fixa).
Než se mi podaří zarovnat knihy zpět na místo, už je v kuchyňské lince a vytahuje nové digitální váhy, tyčový mixér a otáčí ostrou čepelí a říká: TOČI, TOČI. Zatím se ještě nepořezal, to je zázrak.

V nestřeženém okamžiku si donese gumovou skákací kozu a z ní je báječný přehled o všem, co jeho očím o ručkám zatím zůstalo skryto a ušetřeno. Ale s tímto podstavcem je z něj rázem obr a okamžitě mi rozebírá hořáky na kamnech, zapíná rychlovarnou konvici a mikrovlnku anebo se věnuje umývání čehokoliv houbičkou na nádobí. 

   Myslí, že už jsme překonali období, kdy měl pocit, že je "ajťák" a vše se musí někam zapojit, případně vypojit, vypnout počítač, přeinstalovat antivir v novém počítači!! (neptejte se mě, jak to udělal, já sama to neumím).

   Nedávno se mi stalo, že objevil pod postelí zásobu toaletního papíru a hned jich několik rozmotal v ložnici a než jsem to uklidila, s jedním mi utekl a rozmotal jej zatím v obýváku:-). 

   Stále přemýšlím, jestli to má ještě cenu přidělávat nějaké poličky, kde by všechno bylo z dosahu těchto zkoumajících ručiček. Protože přijde na to, že se všude dá dosáhnout ze židle, případně ze stolu a na skříni už také stál. 

   Je toho mnohem víc, ale protože mi za zády právě probíhá přestavba kuchyně, tak raději končím.

   Snad z toho brzy vyroste a přestane ho to kramování bavit, najde si určitě nějakou jinou zábavnou činnost, se kterou bude svou matku dohánět k šílenství ještě víc. 





Miluji své dítě! :-)
PS: Všechny své děti, ale tento poklad zrovna perlí :-D

Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.