10. listopadu 2016

Bavorské vdolky




Bavorské vdolky jsem podle tohoto recept dělala už několikrát a jsou výborné!


Takže se podělím. Recept mám odtud.

1 kg mouky hladké 
100 g cukru
100 ml oleje
15 g soli
3 vejce
35 g kvasnic
400 ml mléka

Těsto jsem zadělala v pekárně a nechala vykynout. Rozdělila jsem na čtvrtiny a každý díl vyválela na válec a nakrájela na 10 dílů. Každý zpracovat do koule a jemně přitisknout na pomoučený vál. Nechat vykynout.
Každý kousek od středu vytáhnout a vložit do rozpáleného oleje (musí plavat). Do oleje vkládat horní stranou napřed. Nesmažit moc rychle, aby nezůstaly uvnitř nedodělané.
Hotové vdolky jsem potřela domácími povidly a ochuceným tvarohem.


A nakonec se ještě musím pochlubit dokončenou poslední židlí. Je včetně dvou kapes, takže je možné použít i jako tajnou skrýš :-)



Jarka


4 komentáře:

Děkuji za Vaše milé komentáře.