8. dubna 2016

Banánové muffiny s čokoládou

Teď už jsem je myslím vymazlila k dokonalosti :-)
Banánové jsem dělala už několikrát, ale ještě nikdy se za nimi nezaprášilo tak rychle :-)



Recept:

1 a 1/2 hrnku hladké mouky
1/2 hrnku cukru
1ČL prášku do pečiva
1/4 ČL soli
1/2 hrnku rozinek
1/2 hrnku ovesných vloček
1/2 hrnku mléka
1 vejce
1/2 hrnku oleje
2 zralé banány
 1/2 balíčku čokoládových peciček (kupuji v Tescu)

Rozinky zalít horkou vodou a nechat nabobtnat, ovesné vločky smíchat s mlékem.
V jedné misce smíchat suché suroviny, v druhé rozmačkat vidličkou banány, přidat vejce a olej, promíchat. Přisypat sypké suroviny, okapané rozinky a čokoládu.
Naplnila jsem košíčky a dala do rozehřáté trouby na 190°C a pekla do zezlátnutí.



To by mohla být malá inspirace na víkendovou sladkost :-)
Snad se nám ještě trošku vylepší počasí a užijeme si jej v pohodě.

Jarka

4 komentáře:

  1. Jojojoj vyzeraju chutne a mas to pekne naaranzovane a nafotené.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam, banánové muffiny prostě zbožňuji. :)
    Tyhle vypadají taky užasně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají k nakousnutí!
    Já pekla tento týden slané, cibulové. Byla to moje premiéra.a byla jsem tuze zvědavá na výsledek. Chuťově super, ale nedaly se odlepit z košíčků... :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.