25. dubna 2016

Zdravé sušenky bez cukru

Jednoduché sušenky jen ze tří surovin.

banán
ovesné vločky
skořice

Rozmačkala jsem zralý banán na kaši, přidala ovesné vločky a trochu skořice (nemusí být). Navíc jsem si přidala sušené brusinky. Konzistenci podle toho, aby se dobře tvořily sušenky na pečícím papíře. Vložila jsem do předehřáté trouby na 180°C a pekla do zezlátnutí. Nechala jsem je vychladnout na mřížce a nenápadně ujídala :-)
Chutnají po banánu a voní po skořici.

Recept jsem našla tady.




V rámci vyvážené stravy mám doporučené pouze dvě (20 g jedna) ráno.
Tak dobrou chuť!

Jarka

2 komentáře:

  1. Vyzerajú fantasticky. Nie sú tvrdé? Myslím dobré pevné zúbky aby sme to pochrumali, alebo sú krehké ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zity, záleží, jak dlouho je budeš péct, když je tam necháš déle, budou křupavé. Pokud ti stačí jen okraje zezlátlé, tak jsou jen na okrajích křupavé a prostředek je takový gumovější. Přirovnala bych to asi k marokánkám (jestli poznáš).

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.