12. února 2016

Tulipány, ...

... nádherné tulipány. 

Posel jara u mě doma :-)

Možná by jich chtělo ještě pár přidat do kytky, ale už teď jsou úžasné.




Objednávala jsem na tady. Mají spousty zajímavých věcí a posílají i na Slovensko :-)
A obchod opravdu musím pochválit, protože komunikace úžasná, večer objednáno a ráno již v poště. Při registraci jsem ještě dostala kupon na slevu a na FB mají valentýnskou slevu 15%.
Nechci dělat nikomu reklamu, ale tato firma si ji zaslouží :-)

Horní obrázek focen Nikonem a spodní telefonem :-P
Foťák nádherně vykreslí na barvy, telefon nádherně ostří a dodá atmosféru :-)

Dnes odpoledne jsem už nechala zimní boty doma a vyrazila v teniskách.
Nádhera!

Jarka

6 komentářů:

  1. Tulipány :-)
    Prvá foto akoby západ slnka.
    Druhá akoby východ.
    Úplne iný pocit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na živo je to nej, to stojím skoro se zatajeným dechem :-)

      Vymazat
  2. Tie premudrele zrkadlovky. Ja sa tak trapim tym svojim. A mobil to odfoti krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zity, máš pravdu, je s tím potíž a čím dražší kousek si pořídíš, tím vyšší učení na ni musíš mít. A nebo zkoušet, ale ten okamžik, kdy je to úžasné světlo trvá jen malou chvíli. Příště zkusím na manuál, tohle jsem nastavila automatiku :-)

      Vymazat
  3. Krásné, miluju tulipány :) A já pro změnu včera narcisy ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.