5. února 2016

DIY hrníček

Úplně obyčejný bílý hrnek, který jsem polepila washi páskou (rýžový papír).
Je to velice jednoduchá ozdoba a drží až neskutečně dlouho :-)

Hrníček jsem polepila 6. ledna a dnes jsem jej fotila se svým ranním čajem. 
Chybí mu jen vrchní nálepka, kterou Káča sloupla. Možná by nevydržela tak dlouho, protože byla poměrně vysoko. 
Hrníček je téměř denně používaný a ručně mytý. Jediná myčka u nás jsem já :-)

Je to spíš vánoční motiv a těch pásek jsem si pořídila spoustu, tak ji možná sloupnu a dám si na hrnek jinou ;-)

Udělám si fotohrnek ;-)

6.1.2016


5.2.2016

Včera jsem dostala tyhle krásky. Přinesl mi je manžel k svátku :-)




Tentokrát jsem to čekala a ne jako posledně, kdy jsem ne s nevinným úsměvem zeptala: "A co jsi provedl, že mi neseš kytku?"
Prý jen tak, že se mu líbila :-D
Jojo, až na oslavě Káčiných narozenin jsem dávala historku k dobru a on mi s klidem povídá, že byla k výročí svatby:-)
Tak na to jsem si opravdu vůbec nevzpomněla. Ale všechny jsem pobavila ;-)

Jak náročné jste na kytky, oslavy výročí a jaké máte rády? Já růže miluji a ještě spoustu dalších kytek :-)

Jarka

9 komentářů:

  1. Ja mám radšej kvetinu v kochlíku :-) možno som si to vsugerovala :-o, ale kytica je dobrý pocit, tak potom tulipány, teraz dostávam len zväzok petržlenovej vňate!
    Ty si nechcený vtipálek :-)
    Šálka vyzerá dobre :-)
    Mne ryžová páska zničila plagáty od BG, drží fakt fest!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si chtěla přilepit páskou velký fotky na stěnu. Takže radši nemám riskovat a mám si zajet do Ikei pro rámečky, že :-)
      Květinám v květináči se mi momentálně moc nedaří. Mám tu jen dvě kvetoucí nesmrtelné orchideje ;-)

      Vymazat
    2. Dnes mi zaplo ako som to mala urobiť, prelepiť páskou zozadu, otočiť a prilepiť o stenu len cez pásku, ktorá trčí !
      Mne sa v IKEA páčia také najlacnejšie plastové ,,púzdra,, mám v nich ,,Hrdzu,, a môžu ísť aj do kúpelne, do vlhka, nebudú sa kriviť :-)

      Vymazat
    3. Neboj v kochlíku len cibuloviny a potom s nimi von, mne tiež kvety v dome nevydržia, zahynuli mi dve z jesene z IKEA, dokonca aj izbový brečtan.

      Vymazat
  2. Juuu ta paska na hrnčeku sa mi veľmi páči, podarilo sa ti to :-) A čo sa týka kvetov, milujem ruže sú nádherne ale rada ich vidím v záhrade a tak ako píše Alenka kvetinku radšej v kvetináči. Pekný víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mery :-)
      Jen kdyby ty v květináči byly umělý :-)
      prošla jsem si část tvého blogu a obdivuji "svatou" trpělivost s šitím těch úžasných dek, přehozů...
      Díky za návštěvu :-)

      Vymazat
  3. Miluju všechny kytičky....Pa Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty venku také miluji všechny, ale řezané nejvíc růže :-)

      Vymazat
  4. Miluju všechny kytičky....Pa Ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.