23. února 2016

1. narozeniny :-)

Nějak jsem je prošvihla :-)

Tento blog je měl už 18. února, ale já jsem se zahrabala do různých chtěných i nechtěných činností a nakonec jsem na to úplně zapomněla.
Takže malé připomenutí až dnes :-)

CÁCORkA je ještě hodně mladá, ale píši ji hlavně pro sebe. Je vlastně celkem chaotická, co se týče různorodostí příspěvků. 
Je tu jen málo pravidelných rubrik a to jsou dorty a mé pečení a ještě záchvaty focení, které mě ale se zhoršenou kvalitou světla celkem opouštějí.





A malé shrnutí toho co mě tak napadá, co se za ten rok událo:
Sebík už je bez kočárku.
Začal konečně mluvit.
Káča si dala druhé kolo zápisu do školy a konečně také půjde.
Já jsem neskutečně zestárla (aspoň jak se vidím já, to ty děti ;-)).
Udělala jsem si víc jasno v tom co chci dělat a jak často.
Nezmoudřela jsem, ale udělala jsem si jasno, čeho se chci v životě držet.
Přešla od jednoho pohybu (tanec) k jinému (rychlochůze), víc mě to baví (má to lepší výsledky) :-)
Stále jsem si ještě nedoléčila rameno, :-( táhne se to víc než rok!
Naše puberťačka mě točí čím dál víc :-)
Ta mladší se do té puberty už také žene!
Koupili jsme dům a máme co dělat, aby jsme konečně začali něco dělat.
S manželem jsem prožila další rok v pohodě (nechci nic zakřiknout).

 No, je toho hodně a všechno je tak nějak v pohodě :-)


Žádnou soutěž jsem pro Vás nevymyslela, protože bych chtěla nabídnout něco ze sebe a protože žádné ruční práce nedělám, tak bych mohla upéct dort, ale ten by se špatně někam zasílal. Takže žádná giveaway. Ale jestli máte zájem aspoň o malou drobnost, tak když mi do mailu j.jersakova@seznam.cz zašlete svou adresu, tak Vám zašlu aspoň pěkný pohled s pozdravem :-)

V každém případě jsem ráda za Vás čtenáře a hlavně za komentáře, které mi tu necháváte:-)
Moc děkuji za každou Vaši návštěvu a velmi si jí vážím.

Jarka





8 komentářů:

  1. Vše nej k výročí blogu!!!!Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Zabudla si na svoju ženskú šikovnosť a múdrosť!A cit:-)
    Drukujem ti, aj tvojmu blogu!
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šikovná, moudrá a citlivá jsem v každém případě. Manžel by mohl poreferovat :-D
      Děkuji, Alenko :-)

      Vymazat
  3. Jarka zelam ti, aby si mala radost z blogu este velmi dlho a zelam ti este vela zaujimavych prispevkov. Ja budem mat 1 rok 17.3. Len skoda, ze som si musela urobit novy. Ale dufam, ze sa raz niekto najde kto mi tu chybu bude vediet napravit a budem moct pokracovat v tom starom.

    OdpovědětVymazat
  4. Zity, moc děkuji :-)
    Tvůj nový blog je fajn, postupně tam přidáváš odkazy na původní práce a mě to přijde v pohodě. Ale věřím, že tebe to zlobí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá cácorko Jarko,
    ať se ti daří jak s blogem, tak v soukromí báječně.
    Moc milé počtení.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.