2. dubna 2015

Zelený čtvrtek

Dnes máme ZELENÝ ČTVRTEK, takže něco málo o něm: 

Je-li Zelený čtvrtek bílý, tak je léto teplé. 
Na Zelený čtvrtek hráchy zasívej, na Velký pátek se zemí nehýbej!

Dnes odlétají zvony do Říma.

A nesmí chybět k obědu něco zeleného. 
My jsme dnes měli zapečený špenát, dělala jsem jej poprvé. Recept jsem si našla tady. Je to od mé oblíbené kuchařky, která mě inspiruje ke spoustě nových pokrmů, které doma na rodině zkouším a můžu přiznat, že zatím mělo vše úspěch.





Musím říct, že mě také moc těší výzdoba na velikonoce, kterou donesla ze školky Kačka a přidali jsme ještě jednu kupovanou slepičku a jednu keramickou, kterou vyráběla Týna. 




Použití kulaté formy na zapečený špenát bylo také pro mě významné, protože kdo mi tak asi upeče dort k narozeninám? :-D

Ještě když dojel manžel z práce a dovezl kromě nádherné kytky i velkou krabici, tak jsem doufala, že mi nějaký dortík koupil. No nic, zákusky jsou taky super :-)

A kdo peče dort vám? 

Jarka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.