14. dubna 2015

Muffinky s čokoládou

Protože je u nás v oblibě sladké, tak jsem dělala muffinky s trojí čokoládou.

Recept mám z internetu a inspiraci mi dala teta Šárka :-) 
Teto děkujeme, jsou luxusní a jiný už ani dělat nemám :-)

250 g hladké mouky
25 g kakaa
2 čl prášku do pečiva
1/2 čl sody
85 g hořké čokolády
85 g bílé čokolády
100 g mléčné čokolády (nasekané nebo koupené pecičky, já kupovala v Tescu)
2 vejce
zakysaná smetana (285 ml nebo podobná velikost, já jsem použila jogurt)
60 g cukru
85 g rozpuštěného másla


Sypké věci promíchat a přidat tekutou část, lžící jsem naplnila košíčky. A peče se asi 20 min při teplotě 180 - 200°C v předehřáté troubě.





i s papírovým košíčkem




PS: Díky Šáry, kvůli tobě budeme tlustí ;-)

Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.