7. února 2017

Ananasový dort

Ananasový dort s mascarpone krémem.

Tento dostala Káča k narozeninám a zároveň se podělila s Honzíkem, který je měl v neděli.



Udělala jsem jen menší průměr korpusu ze čtyř vajec. Promazala jsem jej višňovou marmeládou a přidala vrstvu krému z mascarpone a šlehačky. Nahoře dozdobeno ananasem a čokoládovými pecičkami.

Jen se po něm zaprášilo :-)
Dali by jste si? :-D

Jarka


7 komentářů:

  1. Jarka sem s ňou.... Už varím kávičku....

    OdpovědětVymazat
  2. Dortík vypadá krásně, chápu že byl hned sněděný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, vypadá báječně - lehký, nadýchaný, sladký, s ovocem... mňáám! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. O můj bože, tak to vypadá naprosto skvěle a luxusně!! To musím někdy určitě zkusit, hlavně na léto to musí být super. Ale já milovník jahod bych si vyměnila ovoce. :D I když ananas mám ráda docela taky. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerstvých jahod ještě moc není a ke dvanácti měsíčkům se mi nechce, tak ananas stačil :-D

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.