2. ledna 2017

Záchrana mého nosu

Né, že bych na něj byla hrdá, asi jako každá ženská jsem se sebou nespokojená :-)
Ale teď v době, kdy mě dostihla také nemoc zvaná rýmečka a kýchání 20x za den není problém, by mi už skoro upadl.

Mám od kamarádky úžasnou pomádu na rty s jojobou a aloe vera, ale v době kdy ji nejvíc potřebuji, se někam zázračně zašantročila (musím prohledat dětem pokojíček :-)). Další záchrana je Borozan mast, ale ta se také záhadně ztratila (budu hledat na témže místě). Ale co teď? Můj nos už je rudý, bolavý, loupající se a začíná mi pod ním tepat, to znamená, že už se mi zase dělá zima!!! 
Záchrana přišla v malé obálce, kdy jsem si po vánocích objednala Katorův balzám na rty. Čokoládový a levandulový. 





Čokoládový je fakt na lžičku a snězení! 
A levandulový, i když jsem měla obavu, jak intenzivní bude jeho vůně a zda mi nebude vadit i když levanduli miluji, tak to je ta má záchrana! 
Po každém použití kapesníku jsem místo, kde se mi chce tvořit zima (opar) natřela Alpou s výtažkem z hřebíčku a rozmarýnu (mám naloženo již dlouho) a pak celé rty i nos namazala lehce levandulovým balzámem. 
Krom mírně červeného místa pod nosem, kde stále zůstává schovaná zima, mám frňáček jako ze škatulky, ani by nikdo nepoznal, kolik kapesníků jsem už vypotřebovala.

Třeba je to pro někoho dobrý návod, co použít pro své léčení, když tak dlouho odolává prskání a kašlání celé rodiny a jako jediný pečuje o jejich blaho. Všechno mi to vrátili v podobě nemoci :-)

Do nového roku ve zdraví a bez bolavého nosu a rozpraskaných rtů!
Zdraví zdar!!

Jarka

2 komentáře:

  1. Katka je úžasná!
    Mne sa po silvestrovskej noci a prituhnutí doma i vonku, rozbehla moja imunitná reakcia: tečenie z nosa, hlieny, kašel, slzenie....nos tiež úplne zničený, ale aj zvnútra boľavý opuch...mám na to antihistaminika, no každé jedlo mi to zhorší...až dnes sa mi uľavilo!

    OdpovědětVymazat
  2. A balzámek od Katky nemáš? Velká chyba! To musíš napravit :-)
    Čtu ji již delší dobu a její poklady ohledně kůže jsou úžasné.
    Brzy se dej do pořádku!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.