22. ledna 2017

Muffiny s trojí čokoládou

Na teploměru je +10 stupňů :-)
Svítí na něj sluníčko.
Sýkorky se konečně pořádně naučily do krmítka, tedy když tam nesedí kocour :-)




Já se chystám se sestřenkou na kávičku. Zbytek rodinky leží, jsou zase všichni na hromadě. Pro ně jsem udělala muffiny s trojí čokoládou, tak mají také trochu toho sladkého.

Recept:
250 g hladké mouky
60 g cukru
25 g kakaa
2 ČL prášku do pečiva
1/2 ČL sody
85 g bílé čokolády (pecičky)
85 g hořké čokolády (pecičky)
100 g mléčné čokolády (pecičky)
2 vejce
285 ml kysané smetany
85 g másla

Vše smíchat, dát do košíčků (asi 18 velkých) a péct ve vyhřáté troubě na 180°C. Já dávám té čokolády míň, asi jen polovinu :-). Zkouším špejlí.





tahle je z minulého týdnu, z hasičského plesu :-)

Dnes jsme konečně odzdobili stromeček a teď stojí v zahrádce pod oknem. 

Přeji vám hezký zbytek neděle :-)

Jarka

1 komentář:

  1. Jarko, nejdřív jsem se lekla, než jsem dočetla, že je u vás tak teplo :-) Muffiny vypadají úchvatně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.