26. září 2016

Moje oblíbené muffiny - špaldové

Podzim už začal, počasí stále téměř letní, ale to vůbec nic nemění na tom, že už mám první rýmu a kurýruji se bylinkovým čajem s medem.
Mám chuť na nějakou podzimní dobrůtku, třeba štrůdl, ale dnes bude příspěvek o jiné dobrůtce. Zdravé dobrůtce :-)


Moje nejoblíbenější jsou muffiny, protože jsou rychle hotové a není po nich moc nádobí :-)

Tyhle jsou ze špaldové mouky a s kokosovým cukrem.


Recept je hrníčkový, tak to mám ráda :-) Použila jsem ikeácký hrnek.

2 hrnky špaldové celozrnné mouky
1/2 hrnku kokosového cukru
1 vejce
1/2 hrnku ovesných vloček
1/2 hrnku rozinek předem namočených v horké vodě
1 a 1/2 hrnku mléka
prášek do pečiva

Všechny suroviny smíchat v míse a lžičkou dávat do košíčků. Povrch jsem ještě dozdobila pár plátky mandlí. Vyšlo mi to přesně na 12 kousků. Péct ve vyhřáté troubě na 180 °C asi 20 minut do zezlátnutí. Zkoušela jsem špejlí. 


Jsou moc chutné, lehce nasládlé a velmi syté :-)

Dnes to vypadá na krásný den a slunečné počasí, tak užívejte!

Jarka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.