24. března 2016

4 dny v lese

Nebojte, nikam jsem se neodstěhovala, zatím :-)
Ale už jsem měla absťák, jak jsem v zimě do lesa nechodila. Byli jsme naposledy v říjnu a od té doby nic.

Teď jsem si to vynahradila, dva dny po sobě na medvědím česneku, jak jsem psala minule.
Týna se osypala a musela zůstat doma ze školy a tak když Sebík po obědě usnul, vyrazily jsme první den s mamkou a druhý s tetou. Bylo nádherné slunečné počasí.










Druhý den jsem si vzala i foťák, že něco vyfotím, ale ani jsem ho nevytáhla s tašky. Zato jsem přibalila sušenky a Caro, protože teta kávu nepije. Sedly jsme si hezky na spadlý strom, popíjely a ukusovaly a sledovaly cvrkot v lese. Jaká pohoda. Přesně ten relax, co jsem potřebovala.

Další den jsme si vyjeli ke tchánům na oběd a znovu, když šel prcek spát, tak jsme vyrazili s mužem a A.+L. do lesa. Dali jsme nějakých 9 km. Jen to sluníčko chybělo.

V pozadí rozhledna u Bořetic. Trochu jsme se zamotali :-)


Naposledy jsme vyrazili s Káčou do lesa u nás, ona jela na kole a my s mužem pěšky za ní. Znovu bylo super slunečno, potkali jsme několik stád srnek a probádali objevený potůček.
Káča s tátou vyráběli z kůry a kusů dřeva lodičky a posílali je po vodě :-)









Tím jsme si naladili na jaro a od teď už prosím jen slunečné jarní počasí :-)

Jarka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.