20. listopadu 2015

Včera, dnes a zítra ...

Krásnej večer a ještě krásnější ráno. 
Jen trochu větrno, ale prádlo schlo jedna radost.
Ještě najít ty ruce, co vyžehlí a poskládají :-)





Měla bych odpočívat a přitom mám pořád spoustu nápadů a roupy, co bych všechno měla (mohla) dělat :-D

Vánoce na krku, chtěla bych začít s nějakou výzdobou. 
Mám zatím jen úžasný věnec na dveře a adventní svíčky, které ještě musím nadekorovat. 

V neděli je u nás vánoční jarmark, tak ještě načerpám inspiraci a možná něco dokoupím a příští týden už nám začíná advent :-)

A ještě dodělat adventní kalendář pro děti :-)

dárek pro sebe už mám doma, je od Rosi Mitnik

A vánoce můžou začít!

Jarka

5 komentářů:

  1. Tá látka hovorí o tebe :-)))))))
    A že žiješ vo svete detí....ja s tými mojimi chytám ten industrial nádych :-) Z ND mi prišlo hrdzavé koleso z píly, a všetko to balia do ,,čipkového,, kartónu a ten ma inšpiruje...

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu rzi ti zjemnili trochou krajky :-)
    Už se těším, až vyfotíš, kam jsi ho pověsila ;-)
    Řeč mé vybrané látky: je tak trochu potřeštěná, milující kocoura a divoká. Ale je to jen uvnitř, ven už to projde málokdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hádaj prečo sa mi páčia vaše veselé IKEA vankúše :-)
      Koleso z cirkulárky je odfotené ....

      Vymazat
  3. Jaruško, jsem na tom úplně stejně. Nestíhám :-)Kabelka od Rosa Mitnik je božská! Taky po ní toužím. Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí aspoň někomu :-)
      Pěkný víkend, Petro ;-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.