13. listopadu 2015

Knížky od Svojtky


Co se týče vánočních dárků, tak moc ráda nakupuji dětem knížky. 
Letos budou i první kousky pro Sebíka.
Všechny jsou z nakladatelství Svojtka a Co.



Záchranáři a jejich vybavení jsou z pevného kartonu a s magnetickým zámkem.
Uvnitř jsou malé leporela, každé určené jinému tématu a zadní stranu všech tvoří malé puzzle.





Další mám pro Kačku, která je totálně ulítlá na lepení :-) Je jasné, že je vybírána s láskou přímo pro Katku ;-) a oblékne si ji sama podle ročních období. Jednotlivé postavičky jsou na vyloupnutí a nálepky také, takže nemusíme řešit složité vystřihování.




Další knížkou jsou Obří stroje na stavbě. Vše je vybíráno na míru dle momentálních objektů zájmu našeho kloučka. Jsou v ní jednoduché úkoly, které jej budou podněcovat k rozvíjení fantazie. Ne, že by ji neměl bujnou už teď! :-D



Holky, dnes vařím já! je určena pro obě naše cácorky a Týnu s ní v klidu nechám v kuchyni samotnou. Jinak né moc ráda vidím, když mi pomáhá. Chybí mi trpělivost! Ale já to dám! ;-)



No, sama jsem zvědavá, koho tato knížka nejvíc chytne. Možná budou holky dělat pokusy spolu a konečně se nebudou jen hádat!
Pokusy v přírodě a doma,
snad to přežijeme ve zdraví :-D



Další knížka pro Kačku je Velká kniha pohádek od Andersena. Velikostí je velmi malá, ale pro budoucí malou čtenářku, s krátkými pohádkami a velkými písmeny, což se určitě hodí :-)



Tak uvidíme pod stromečkem, až budou rozbalovat to velké množství knih, jak se na to budou tvářit.
Nakupovala jsem už jednu dávku od jiného vydavatele.
Možná ještě něco přikoupím, já knížky přímo miluji.

A možná někoho inspiruji k nákupu dárku :-)

Jarka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.