19. února 2015

Recyklace...




   …začala v momentě, kdy se při umývání nádobí rozbila jedna sklenička od sektu a rozpůlila se. V první moment to byl šok, protože to byly manželovi oblíbené skleničky a věděla jsem, jak moc ho to bude mrzet.  
Ale moc pěkně se rozpůlila. Odpadla pouze stojací kulatá část a zbytek mi teď nově poslouží jako nádherný svícínek, který se zapíchne do květináče. Vlastně jsem čekala, kdy k tomu dojde, protože jsem viděla spoustu fotografií a nápadů na využití sklenic (i nerozbitých) jako svícnů. :-) Ale vážně to nebylo schválně! 
Ve sklenici je vložena běžná čajová svíčka s vůní šeříku.

   Jako rostlinu jsem využila vřes, který jsem si na podzim koupila jen tak pro radost a mám jej celou zimu doma ve vysokém květináči, který mi zůstal po orchideji, která mé pěstění nebo spíše nepěstění nepřežila. 

   Mám obrovskou radost z nové dekorace bytečku a každý den si zapaluji novou svíčku a těším se z toho malého plamínku.








Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.