22. února 2015

Nedělní pohodička

   Dnešní den jsem si od rána pěkně užívala, protože jsem včera odpoledne upekla vánočku, tak jsem dnes nemusela řešit snídani a v klidu jsme si sedli s hrnkem kakaa a máslem namazaným plátkem této dobrůtky. 
Pak jsem se v klidu vrátila do postýlky a ještě si četla novou knížku, kterou jsem si minulý týden udělala radost. Miluji tuhle pohodu a klid na čtení ;-).

   Přípravu na oběd jsem také nehrotila, protože jsme se s dětmi domluvili, že si dáme jen bramboráčky. Příprava byla rychlá a jen jsem se smála při smažení, jak mi rychle mizí pod rukama nebo spíš pod obracečkou. Máme je rádi jen malé, protože nejlepší je ten křupavý okraj.

   A protože dnešní den bylo opravdu podařený, téměř jarní počasí, tak nás to lákalo ven na procházku. Zašli jsme si jen na hřbitov zapálit svíčku a pak ještě projít pár ulic, kde jsme sledovali první květy sněženek v plné kráse a já vdechovala ten jarní, voňavý vzduch.
Spousta dalších keřů a cibulovin je už nachystaná ke květu a pučení, takže to vypadá, že jaro brzy propukne v celé své kráse. Miluji toto roční období, kdy se dny prodlužují, je více slunečních dní a v zahradách vidíme, jak se to vše po zimním odpočinku probouzí.







   Se zapadajícím sluncem jsme už byli zpět doma, protože už se začínalo dělat chladno a tak honem uvařit kávičku a čajík a obsadit nejlepší místo na sedačce při filmu Bella a Sebastián. Dceři jsem koupila i stejnojmennou knížku a myslím, že se jí moc líbí.

   Tak tohle byla naše nedělní pohodička, měli jste to stejně jako my? 

                                                Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.