16. března 2018

Čínská ...

... medicína

Nepropadla jsem jí naplno, ale jsem v jejích spárech :-)

Moje letité migrény už mi dávaly tak zabrat, že jsem na to nastoupila z jiného konce.

Zkouším od nového roku "bylinkové preparáty" a testuji, kolik toho vydržím. Vím, že každý začátek je těžký a nic nepůjde snadno a mávnutím kouzelného proutku. 

V posledních letech jsem příchod Nového roku slavila s hlavou pod peřinou a ledovým pytlíkem na čele (a nebylo to alkoholem). A mám toho fakt dost, léky, které jsem měla od lékařky už bolest jen tlumily a nakonec jsem měla z každého prášku takové množství vedlejších účinků, že jsem to vzdala.

Moje léčba je teď někde jinde a hledám, kde je zakopaný pes. Hlavní je najít příčinu a umět si s ní poradit.

Objevuji i množství bylinek, které jsem znala podle názvu nebo jak vypadá, ale nikdy mě nenapadlo, že je budu pít!


Tohle je řimbaba.

Máte někdo zkušenost s čínskou medicínou? Pomohla vám? 
Budu ráda za každý názor.

Hezký víkend

Jarka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.