13. listopadu 2017

Jen tak ...

.. provizorní řešení "všeho" doma už se usazuje. 

Nechce se mi dělat žádné fotky, nemám potřebu si tohle pamatovat.
Už jsem v pohodě a vím, že pomalými kroky se blížíme do finále :-)


Sebíkův výtvor ze školky, to jsem celá já, v tom větru rozevlátá!
Dnes jsem vytáhla zimní bundu a podzimní kotníkáče. Ještě musím vyhrabat teplejší šálu.
Nevím kde ji hledat, ale to se poddá. V nejhorším koupím novou a udělám si malou radost.

Denní bolest hlavy je určitě ze stresu, chtělo by to vypnout, ale není kdy!


Nevím jestli máme schody do barvy kocoura nebo Terezu do barvy schodů, ale sluší jim to spolu. 


  A nakonec mámin mazel :-D 
Jezdíme k ní skoro každý den se koupat, taková naše večerní welnes procedura :-D


Snad za týden už bude naše koupelna hotová a já si budu moct ráno umýt vlasy bez složité asistence manžela ;-)


Krásný den všem

Jarka



3 komentáře:

  1. Téda, Tereza krásne ladí do nového domu!Schody sú famózne!! My by sme sa na nich, veď vieš čo:-)
    Vieš, že ani ja som nedokázala skoro trojročné provizórium dokumentovať a opisovať!
    Temnota ako náš autizmus a veľa nádeje, harmónie z prekonaného a krásny a dobrý koniec:-)
    Nám zmizli posledné krabice z paneláku, až doteraz som sa k nim nedostala, vlastne na nejakých ešte ,,sedí,, už len Naďa-rárožníčka! Zakazuje každú zmenu!
    Držte sa, pa!

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, no jo stěhovali jsme se za život několikrát a žili v krabicích týdny, vím, co to je. A tu šálu to chce novou. Pro radost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.