11. května 2016

Zápis do školky

Dnes jsme byli se Sebastiankem u zápisu do školky.
Ve školce se mu moc líbilo, hned vyzkoušel spoustu hraček a prozkoumal kuchyňku.
Nakonec ale skončil u svých oblíbených traktorů a nářadí. Ještě objevil obrovské hasičské auto, ale to už měl jiný chlapeček a tak byli i slzičky :-)
Museli jsme také prozkoumat záchodky a umývárnu :-)





Ze školky jsme ještě zašli na chvilku na hřiště a na skluzavku a pak domů na oběd a už spí jak andílek.


Doufám, že nás do školky přijmou, oproti místním jsme znevýhodněni trvalým bydlištěm, které tu nemáme. A to tu bydlíme víc než 10 let!
Já už jsem musela dát výpověď v práci, protože bez školky a se 3 dětmi se nedalo vrátit zpět i když mi nabízeli i zkrácený úvazek.

Tak nám všichni držte palce, ať se vejdeme do tabulek a zbyde na nás místo!

Jarka


5 komentářů:

  1. Držím pěsti, ať máte štěstí! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Teda kde jsou ty časy....kdyż jsem vodila děti do školky :-) uteklo to hrozně rychle..hodně zdaru :-) Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Zatím ještě Zity nevíme. Na rozhodnutí má školka celý měsíc, takže jsem napnutá.

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.