30. července 2015

Praha na půl dne

Včera jsme byli na otočku v Praze. 
A když už jsme jeli tak daleko, tak jsme si museli udělat i vycházku a podívat se na ni zblízka. 
První cesta vedla do  CAFÉ IMPERIAL, na oběd i když jsem z toho měla trochu strach. Šli jsme i se Sebíkem a dvouleté dítko to tam může pořádně roztočit :-) Naštěstí vše bylo v pořádku a Sebík si našel svůj způsob, jak se tam zabavit. 
A protože nikoho nerušil, tak jsme ho nerušili ani my :-D 
Prošel se tam i šéfkuchař Zdeněk Pohlreich a já jsem jen koukala, fotil se s hosty, usmíval se a byl naprosto v pohodě :-)
Takže fotku s ním až příště ;-)









Já jsem si namyslela návštěvu zmrzlinárny Angelato na Rytířské, tak tam ještě na luxusní jahodovou a citronovou a pak hurá do víru turistů.

Na Karlově mostě nás chytila první pořádná přeháňka a tak jsme jej jen přelétli a hrnuli se dál k hradu. Chtěla jsem na nějakou vyhlídku, abych si mohla udělat pár fotek pražských střech.













Z hradu jsme prošli vše, kde se nemuselo platit vstupné a chtěli ještě na vyhlídku do věže, ale 150,- korun za vstup mě fakt odradilo :-( .

Pak ještě zahrada pod zámkem a už bylo kolem páté a my jsme se museli začít sunout k domovu. Čekala nás ještě dvouhodinová cesta po dálnici a pro Káču, která je na prázdninách u babičky.
No všechno jsme to zdá se, zvládli ve zdraví, tak zase příště, protože jsme ještě nic neviděli :-)



Tak zase příště!

Jarka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.